Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на Акумулатор--147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем след смяна на Акумулатор--147

    Колицата е 147 Т.С 120к.с +ГИ Фобос
    Алфето беше 20 часа без акумулатор след поставянето на нов не можеше да запали поне 5мин. давеше,хълцаше,тресеше и гаснеше натискам газта до край но колицата не можеше да вдигне обороти.
    След 5мин. мъчение и много гъст и плътен дим от аспуха количката тръгна перфектно,аспуха се изчисти и вече не пушешев момента колата си е пушка както и преди на бензин е просто перфектна ама на ГАЗ е като умряла не ще да върви като натисна рязко газ прекъсва и няма мощност а преди си вървеше все едно е на бензин.
    Някой има ли представа какво може да се е случило след разкачането на акумулаторакакъв може да е тоя проблемпак пояснявам проблема в момента е само на ГАЗ на бензин е РАКЕТА.
    Мерси на всички дали мнение
    и Поздрави
    Last edited by tuning7350; d.m.y г., 16:35.
    EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
    147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
    NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

  • #2
    Първоначално публикувано от tuning7350 Покажи съобщение
    Колицата е 147 Т.С 120к.с +ГИ Фобос
    Алфето беше 20 часа без акумулатор след поставянето на нов не можеше да запали поне 5мин. давеше,хълцаше,тресеше и гаснеше натискам газта до край но колицата не можеше да вдигне обороти.
    След 5мин. мъчение и много гъст и плътен дим от аспуха количката тръгна перфектно,аспуха се изчисти и вече не пушешев момента колата си е пушка както и преди на бензин е просто перфектна ама на ГАЗ е като умряла не ще да върви като натисна рязко газ прекъсва и няма мощност а преди си вървеше все едно е на бензин.
    Някой има ли представа какво може да се е случило след разкачането на акумулаторакакъв може да е тоя проблемпак пояснявам проблема в момента е само на ГАЗ на бензин е РАКЕТА.
    Мерси на всички дали мнение
    и Поздрави
    бегай на газаджия, но все пак виж след тези твои интервенции колко грешки си качил. Че след слагане на акумулатор се изчаква поне 2 мин. преди да дадеш на контакт. След това даваш на контакт, изчакваш малко и чак тогава палиш без педала на газта
    Last edited by NightRider; d.m.y г., 16:15. Основание: грешка
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      бегай на газаджия, но все пак виж след тези твои интервенции колко грешки си качил. Че след слагане на акумулатор се изчаква поне 2 мин. преди да дадеш на контакт. След това даваш на контакт, изчакваш малко и чак тогава палиш без педала на газта
      Мерси за съвета но как да проверя колко грешки и какви съм натрупал.
      Или имаш предвид да ида на диагностика!!
      Или да взема да разкача-закача акумулатора по-реда описан от теб Ъ-аа има ли значени + или - да откача първо и при закачане имат ли отново последователност
      Още веднъж мерси за мнението
      EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
      147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
      NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от tuning7350 Покажи съобщение
        Мерси за съвета но как да проверя колко грешки и какви съм натрупал.
        Или имаш предвид да ида на диагностика!!
        Или да взема да разкача-закача акумулатора по-реда описан от теб Ъ-аа има ли значени + или - да откача първо и при закачане имат ли отново последователност
        Още веднъж мерси за мнението
        Aмм ако имаш ФЕС и кабел е лесно. Ако не ти свети чека е добре, но това не значи, че не си качил някоя. Но преди да идеш на газаджия задължително е проверката за грешки
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от tuning7350 Покажи съобщение
          ......има ли значени + или - да откача първо и при закачане имат ли отново последователност....
          Желателно е като разкачаш първо минуса, а като закачаш първо плюса.
          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

          Comment


          • #6
            Според мен, компа на газта си е загубил настройките, иди при газаджията да закачи колата и ще стане ясно. Като слагах моя ГИ питах майстора за откачане и закачане на акумулатора и каза,че по принцип няма проблеми, но веднъж каза, че му се е случвало, каза, че някав ходил да си мие двигателя и също е бил със загубени настройки.

            Comment


            • #7
              Мерси на всички утре съм си в Пловдив ще изкарам Алфето от гаража и ще реша какви ще ги вършаЕстествено по-късно ще пиша какво е станало.
              Мерси на всички дали мнение
              Поздрави
              EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
              147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
              NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Ако не ти свети чека е добре, но това не значи, че не си качил някоя. Но преди да идеш на газаджия задължително е проверката за грешки
                Да чека беше светнал
                Сега да кажа и какви ги свърших днесВидях се с един приятел който има "VAG-COM"та закачихме колата но както се сещате с "VAG-COM" можехме единствено да прочетем грешките и съответно да ги изтриемДа допълня че след изтриване на грешките чека изгасна и колата отново се държи перфектно на ГАЗкакто си беше преди.
                Та сега малко помощ направих снимки на грешките за ВАС та да давате акъл какъв е бил проблема и от какво се е получил
                Прилагам 2бр снимки
                http://tuning7350.snimka.bg/automobi...41147.25854016
                Не знам друг начин да ги постна
                Мерси на всички дали мнение
                Поздрави
                EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
                147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
                NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tuning7350 Покажи съобщение
                  Да чека беше светнал
                  Сега да кажа и какви ги свърших днесВидях се с един приятел който има "VAG-COM"та закачихме колата но както се сещате с "VAG-COM" можехме единствено да прочетем грешките и съответно да ги изтриемДа допълня че след изтриване на грешките чека изгасна и колата отново се държи перфектно на ГАЗкакто си беше преди.
                  Та сега малко помощ направих снимки на грешките за ВАС та да давате акъл какъв е бил проблема и от какво се е получил
                  Прилагам 2бр снимки
                  http://tuning7350.snimka.bg/automobi...41147.25854016
                  Не знам друг начин да ги постна
                  Мерси на всички дали мнение
                  Поздрави
                  Ami щот си я давил с педала на газта. Щом сега ги няма - пълен напред и следващия път - първо минуса, както ти е казал един колега по-горе изключваш, а после първо плюса включваш
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    Ami щот си я давил с педала на газта. Щом сега ги няма - пълен напред и следващия път - първо минуса, както ти е казал един колега по-горе изключваш, а после първо плюса включваш
                    Мерси Колега Просто ми е любопитно как,така се побърка Алфето от едно сваляне на акумулатор.
                    Поздрави
                    Last edited by tuning7350; d.m.y г., 01:40.
                    EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
                    147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
                    NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от tuning7350 Покажи съобщение
                      Мерси Колега Просто ми е любопитно как,така се побърка Алфето от едно сваляне на акумулатор.
                      Поздрави
                      То не се побърква, а ти го побъркваш. Например има описана цяла процедура за това за да не взривиш евентуално еърбег - паднах като я прочетох - изключваш ключа, чакаш 10 мин. след това откачаш минусовата клема и чак тогава плюсовата. Закачаш новия акумулатор чак след като са минали 30 минути от откачането на предишния, като първо закачаш плюсовата. След това не бягаш да палиш, а чакаш поне 2 минути. Ще чуеш даже как се наместват разни джаджи. Даваш на контакт, изчакваш малко (да мине чека) и тогава палиш без да пипаш педала на газта. Ако загасне - палиш пак и чакаш поне минутка на празен ход. Така е за 147, 156 - правил съм го доста пъти и сработва винаги
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        ... Така е за 147, 156 - правил съм го доста пъти и сработва винаги
                        Е това е много полезно мнение, благодаря колега. Понякога човек от незнание може да си причини куп неприятности, а понякога и майстора му ги причинява, пак от незнание... Навремето имах пасат 1991 -ва, нямаше много пасати по него време и бая майстори се учеха на моя и все минаваше от моя джоб, аз му викам , за да свалиш стартера, пише, че трябва да надигнеш двигателя с крик, той - не! Колко ги бил свалял... Еми докато не го повдигна с крик не се освободи, та да излезе, но нещо изпука и си остана спукано около тампона на двигателя.
                        На еспейса ми, правиха-струваха, скъсаха почти нов тампон на двигателя, пак от "много старателно четене" на литературата и указанията за ремонт. Ама той тампона бил тръгнал, затова се разкъсал...
                        Та в резултат на това всичкото доста свих кръга на хората, при които ходя.
                        Last edited by Liminat; d.m.y г., 10:04.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          То не се побърква, а ти го побъркваш. Например има описана цяла процедура за това за да не взривиш евентуално еърбег - паднах като я прочетох - изключваш ключа, чакаш 10 мин. след това откачаш минусовата клема и чак тогава плюсовата. Закачаш новия акумулатор чак след като са минали 30 минути от откачането на предишния, като първо закачаш плюсовата. След това не бягаш да палиш, а чакаш поне 2 минути. Ще чуеш даже как се наместват разни джаджи. Даваш на контакт, изчакваш малко (да мине чека) и тогава палиш без да пипаш педала на газта. Ако загасне - палиш пак и чакаш поне минутка на празен ход. Така е за 147, 156 - правил съм го доста пъти и сработва винаги
                          Мерси за цената информация
                          Поздрави
                          EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
                          147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
                          NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
                            Е това е много полезно мнение, благодаря колега. Понякога човек от незнание може да си причини куп неприятности, а понякога и майстора му ги причинява, пак от незнание... Навремето имах пасат 1991 -ва, нямаше много пасати по него време и бая майстори се учеха на моя и все минаваше от моя джоб, аз му викам , за да свалиш стартера, пише, че трябва да надигнеш двигателя с крик, той - не! Колко ги бил свалял... Еми докато не го повдигна с крик не се освободи, та да излезе, но нещо изпука и си остана спукано около тампона на двигателя.
                            На еспейса ми, правиха-струваха, скъсаха почти нов тампон на двигателя, пак от "много старателно четене" на литературата и указанията за ремонт. Ама той тампона бил тръгнал, затова се разкъсал...
                            Та в резултат на това всичкото доста свих кръга на хората, при които ходя.
                            Стартера го свалям, с малко зор докато отвия болтовете, без да откачам двигател или каквото и да е на 147 1.6TS. E, махам дроселовата клапа де
                            Колкото до останалото - сервизите са важно нещо. Аз влизам само в един от клубните и в един друг, че там цените са по-евтини и пичът работи много добре. Той ми оправи и 1.8TS -ta 156 (за 300лв. труд), а останалото - сегменти и т.н. с отстъпките (къде неговите, къде моите) и колата вече е направила над 2000км. И вече е кола
                            Last edited by NightRider; d.m.y г., 14:45. Основание: допълнение
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              С цел отново да бъда оплют от някои искам да добавя за пореден път една процедура за адаптация на здрава TS
                              90 секунди на контакт, без да пипате педала на газта -> 90сек. на положение OFF -> 90сек. на празен ход без включен климатик и без пипане педала на газта или включване и изключване на различни консуматори през това време. Определено действа, особено при тези с електронен потенциометър на газта
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X